۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷

رئیس دانشگاه فردوسی خبر داد:

توسعه فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه فردوسی

توسعه فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه فردوسی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: به طور کامل مطالبات رهبری را پیگیری و در این راستا بستر بیشتری را برای فعالیت تشکل‌های دانشجویی ایجاد می کنیم.

محمد کافی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مقام معظم رهبری در جمع روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به موضوع فعالیت تشکل های دانشجویی اشاره داشتند که دانشگاه فردوسی مشهد در راستای پیگیری مطالبات ایشان زمینه فعالیت بیشتر تشکل های دانشجویی را فراهم می کند.

وی افزود: ما همواره برای فعالیت تشکل های دانشجویی در این دانشگاه تلاش کرده ایم و محیط را به منظور اجرای این برنامه ها باز کرده ایم که این نوع برخورد به معنای افسار گسیختگی و عدم برنامه نیست.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: تمام برنامه های تشکل های دانشجویی در چارچوب ضوابط و قوانین و با اخذ مجوز برگزار می شود.

کافی اضافه کرد: برای توسعه فعالیت های دانشجویی مجوز برگزاری برنامه های تشکل ها در کمترین زمان صادر می شود.

وی با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری اردوهای دانشجویی در دانشگاه ها گفت: اردوهای این دانشگاه طبق آیین نامه ها برگزار می شود و ما اردوی مختلط نداشته ایم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به موضوع نشاط در محیط دانشگاه اشاره کرد و افزود: در جلسه دیدار روسای دانشگاه ها با مقام معظم رهبری ایشان بر موضوع ایجاد نشاط در دانشگاه ها تاکید داشتند که بخشی از این نشاط مربوط به مباحث علمی و آموزشی است.

کافی خاطرنشان کرد: برای ایجاد نشاط علمی باید زمینه حضور اساتید و دانشجویان در محافل علمی فراهم شود که دانشگاه فردوسی مشهد درحال برنامه ریزی برای این موضوع است.

وی اظهار داشت: همچنین برنامه های فرهنگی و دینی مختلفی برای دانشجویان در این دانشگاه برگزار می شود که این برنامه ها زمینه ایجاد نشاط میان دانشجویان را فراهم می کند.

کد خبر 2964759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha